Türk Telekom’un yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi 2023 yılında da sağladığı dijital dayanak ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırdı. Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların muhtaçlıklarını süratli ve kolay halde çözmesine imkan sağlayan yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin %93’ünü 7/24 hizmetle başarılı bir formda karşıladı. TiTi, 2023 yılında 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi.
Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom, müşteri tecrübesini odağına alan eser ve hizmetleriyle yenilikçi teknoloji tahlillerini sunmaya devam ediyor. Türk Telekom, müşterilerinin aktüel gereksinimlerini gözeterek hayata geçirdiği yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi ile ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan web sitesi üzerinden müşterilerine anlık olarak dayanak sağlıyor.
‘Tüm faaliyetlerimizin merkezinde güçlü müşteri tecrübesi var”
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak insanı merkeze alan yaklaşımımız ve müşterilerimizin beklentilerine yönelik eser ve servislerimizle yenilikçi teknoloji tahlilleri geliştiriyoruz. Müşteri tecrübesini zenginleştirmek ve etkileşimi artırmak için hayata geçirdiğimiz araçlardan biri de Kasım 2022’de hizmete sunduğumuz yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi oldu. TiTi ile Türk Telekom web sitesi üzerinden müşterilerimizin eser ve hizmetlerimizle ilgili taleplerine tahlil sağlıyoruz. Müşterilerimize 400’e yakın başlıkta süratli bir biçimde takviye veren TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Kişisel bir asistan üzere dijital takviye sağlıyor
Müşterilerinin yaşadığı problemlere tahlil bulan TiTi, güçlü yapay zekâ yetkinliğiyle üst seviye bir tecrübe sunuyor. Türk Telekom müşterileri yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi’den, geçmiş ve aktüel faturalar, bakiye kullanımı, arıza sorgulama, müşterilerinin gereksinimlerine uygun tarife ve paket satışı başta olmak üzere 400’e yakın husus hakkında yardım alabiliyor. Bu sayede müşteriler gereksinimlerini TiTi üzerinden vakit kaybetmeden süratli bir biçimde karşılayabiliyor. Ayrıyeten TiTi, kullanıcıların aradıkları hizmeti daha süratli bulmalarına yardımcı oluyor. 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştiren TiTi, müşteri taleplerinin yüzde 93’ünü muvaffakiyetle sonlandırdı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
07 Aralık 2025SPOR
07 Aralık 2025SAĞLIK
07 Aralık 2025TEKNOLOJİ
07 Aralık 2025EĞİTİM
07 Aralık 2025EKONOMİ
07 Aralık 2025SPOR
07 Aralık 2025
1
Teknoloji Bağımlılığını Yaratıcılığa Çevirdiler
4292 kez okundu
2
Spor dünyasında gerçekleşen 10 siber saldırı
3766 kez okundu
3
VakıfBank Fullstack Bootcamp 2023 başvuruları başlıyor
1407 kez okundu
4
GeForce Oyuncuları F1Ⓡ 23 için Oyuna Hazır
599 kez okundu
5
F1Ⓡ 23, DLSS Desteği Alıyor
490 kez okundu