İl Milli Eğitim Müdürlüğü 15 Temmuz Şehitleri Konferans Salonunda gerçekleştirilen ‘DeThink’ projesi çoğaltıcı aktiflik toplantısı, öğretmenlerden ağır ilgi gördü. Proje kapsamında oluşturulan platform, ortaokul öğretmenlerinin kullanımına sunuldu.
Zengin İçerikli Çıktılardan Oluşuyor
‘DeThink’ projesi; tasarım odaklı düşünme, yenilikçilik ve girişimcilik alanlarındaki uygulamalarla bunların transferini içeren teknoloji takviyeli bir eğitimden oluşuyor. Proje, öğretim programı, öğrenme içeriği, e-öğrenme araç grubu ve tavsiye el kitapları üzere güçlü içerikli çıktıları kapsıyor.
Avrupa Birliği takviyeli projeyle öğretmenlerin girişimcilik, eleştirel düşünme ve yaratıcılık hususlarında öz yeterlilik maharetleri geliştirilerek tasarım odaklı düşünme ile tesirli öğrenme tecrübeleri teşvik ediliyor. Bu sayede öğrencilerin deney ve uygulama yapmaları sağlanıyor.
Tüm ortaokul öğretmenlerinin kullanımına sunulan platform sayesinde öğretmenlerin gelişimine katkı sağlanacak. Platform üzerinden öğretmenlere tasarım odaklı düşünme, yenilikçilik ve girişimcilik alanlarında bilgi verilirken bu bilgilerin uygulamaya transferi konusunda teknoloji takviyeli bir eğitim sunulacak. Öğretmenlerin girişimcilik eğitiminde tasarım odaklı düşünme yaklaşımına teşvik edildiği ‘DeThink’ projesinde öğrencilerin maharetlerinin geliştirilmesi için de gerekli ortam sunuluyor.
‘DeThink’ projesi ile ilgili ayrıntılı bilgiye https://dethink.eu/ adresinden ulaşılabilir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
25 Aralık 2025SPOR
25 Aralık 2025SAĞLIK
25 Aralık 2025TEKNOLOJİ
25 Aralık 2025EĞİTİM
25 Aralık 2025EKONOMİ
25 Aralık 2025SPOR
25 Aralık 2025
1
Uzaktan Çalışma Yerine Hibrit
784 kez okundu
2
“Küçük Yıldızların Büyüleyici Yolculuğu: İletişim ve Beden Farkındalığı Serüveni”
491 kez okundu
3
Yeşilay Liseler Arası Münazara Turnuvası’nın İç Anadolu ve Ege Finalleri Tamamlandı
447 kez okundu
4
Sosyal medya meslekleri de belirliyor! Trendlerdeki hızlı değişim adayı istihdam dışı alana sürüklüyor…
434 kez okundu
5
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğünden, Matematik Alanında Yenilikçi Çalışmalar
413 kez okundu