Çözüm platformu Şikayetvar, bayram tatiline sayılı günler kala; ulaşım, bilet ve konaklama firmalarıyla ilgili en çok şikayet edilen bahisleri derledi. Bayram arifesinde ani fiyat artışı tüm bölümlerde en çok şikayet edilen bahis olurken rezervasyonlarda yaşanan sıkıntılar ve para iadesinin olmaması en çok lisana getirilen hususlar ortasında yer aldı.
Tüketiciler ve markalar ortasında köprü misyonu üstlenen Şikayetvar, tüm Türkiye’nin tatil hazırlığı yaptığı şu periyotta çeşit operatörleri, ulaşım firmaları, online bilet siteleri, araç kiralama firmaları ve otellerle ilgili en çok şikayet edilen bahisleri inceledi. Platform tarafından yapılan açıklamaya nazaran bölümlerin tatil devrinde en çok şikayet edilen hususları şöyle sıralandı:
Tur operatörlerinde yaşanan şikayet mevzuları:
Tatil devrinde kara, deniz ve hava ulaşımında en çok şikayet edilen bahisler:
Online bilet sitelerinde yaşanan meseleler:
Araç kiralama firmalarıyla ilgili en çok tahlil bekleyen hususlar:
Otellerle ilgili en çok şikayet edilen mevzular:
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
11 Kasım 2025SPOR
11 Kasım 2025SAĞLIK
11 Kasım 2025TEKNOLOJİ
11 Kasım 2025EĞİTİM
11 Kasım 2025EKONOMİ
11 Kasım 2025SPOR
11 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
3282 kez okundu
2
Alternatif Bank çalışanlarıyla birlikte “Değerler Haftası”nı kutladı
1210 kez okundu
3
Migros, Karadeniz’de Türk Somonu Hasadına Başladı
475 kez okundu
4
Macarı̇stan Heyeti Akkuyu Nükleer Güç Santralı̇ Sahasını Zı̇yaret Ettı̇
451 kez okundu
5
BinBin’in yeni rotası Üsküp
447 kez okundu