Turizm sektörünün öncü oyuncularından TatilBudur, tatil trendlerinin nabzını tutmaya devam ediyor. TatilBudur’un CEO’su Onur Otruş, geçen bayram devri ve Temmuz ayına ait bilgilerle, tüketici tercihlerini kıymetlendirdi.
Bu yıl Kurban Bayramı ve Temmuz ayı ortasındaki talep ve rezervasyon datalarına nazaran elde edilen kimi tüketici tercihleri şöyle;
Bayram bitti, tatil bitmedi…
Tatil planlarken yapılan arama trendlerini de pahalandıran Otruş, bilhassa Haziran ayının 2. yarısı prestijiyle, evvelki yılın tıpkı devrine nazaran %25’in üzerinde bir artış gözlemlendiğinin altını çiziyor. TatilBudur’un CEO’su Onur Otruş, yaptığı açıklamada “Haziran ayı boyunca tüketicilerin oda rezervasyonlarında, bir önceki yıla nazaran %37’den fazla artış kelam konusu. Bu sene kurban bayramının Haziran ayına denk gelmesi sebebiyle, Temmuz’da tüm aya yayılmış bir talep bekliyoruz. 1-10 Temmuz periyodundaki satış bilgileri de bunu destekliyor” biçiminde konuştu.
Temmuz’un 2. haftasından itibaren, turizm döneminin en verimli periyodunun yaşanacağını öngören Otruş’a nazaran, bu ayın birinci günlerinde gelen taleplerdeki yoğunluk, geçen yıl tıpkı periyoda nazaran oda rezervasyonlarında %30 oranında artış yaşanacağına işaret ediyor.
Arama motorlarında marka aramalarında kesimde ikinci sırada yer alan TatilBudur, bölüm ortalamasının üzerinde büyüme oranlarını yakalıyor. Bilhassa taşınabilir uygulamasına yaptığı yatırımlarla, Haziran ayında 5 milyon müşteriye alternatif tatil ve seyahat seçenekleri sunan TatilBudur, turizm dalının nabzını tutmaya devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
13 Aralık 2025SPOR
13 Aralık 2025SAĞLIK
13 Aralık 2025TEKNOLOJİ
13 Aralık 2025EĞİTİM
13 Aralık 2025EKONOMİ
13 Aralık 2025SPOR
13 Aralık 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
3553 kez okundu
2
Alternatif Bank çalışanlarıyla birlikte “Değerler Haftası”nı kutladı
1225 kez okundu
3
Macarı̇stan Heyeti Akkuyu Nükleer Güç Santralı̇ Sahasını Zı̇yaret Ettı̇
599 kez okundu
4
Türkı̇ye’nı̇n En Büyük Nükleer Enerjı̇ Forumu NPPES-2023, Rosatom ve Akkuyu Nükleer’in Ana Sponsorluğunda Gerçekleştirildi
596 kez okundu
5
Migros, Karadeniz’de Türk Somonu Hasadına Başladı
492 kez okundu