Uzun yıllardır besin kategorisinde çeşitli markalara liderlik eden İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak misyon yapmaya başladı.
Küresel besin markalarında yaklaşık 15 yıllık pazarlama tecrübesine sahip olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak atandı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Kısmı İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Birincisi olarak mezun olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, lisans tahsilinin akabinde Boğaziçi Üniversitesi Milletlerarası Ticaret İdaresi alanında yüksek lisansını tamamladı. Perfetti van Melle bünyesinde Mentos ve Vivident marka gruplarıyla lokal ve küresel rollerde birçok kampanya yönetti. Unilever’de Knorr markasının yine pozisyonlandırılması çalışmaları çerçevesinde sürdürülebilirlik ajandası dahil olmak üzere Knorr Çabuk Noodle ve Knorr Baharat lansmanlarını yönetti. Dondurma kategorisinde ise premium mesken içi tüketim ve açık dondurma markalarına liderlik ederken, Carte d’Or markasının trendlere istikamet veren Carte d’Or Barista ve Carte d’Or İsviçre Çikolatası lansmanlarına imza attı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
12 Kasım 2025SPOR
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025TEKNOLOJİ
12 Kasım 2025EĞİTİM
12 Kasım 2025EKONOMİ
12 Kasım 2025SPOR
12 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
3293 kez okundu
2
Alternatif Bank çalışanlarıyla birlikte “Değerler Haftası”nı kutladı
1212 kez okundu
3
Migros, Karadeniz’de Türk Somonu Hasadına Başladı
476 kez okundu
4
Macarı̇stan Heyeti Akkuyu Nükleer Güç Santralı̇ Sahasını Zı̇yaret Ettı̇
453 kez okundu
5
BinBin’in yeni rotası Üsküp
448 kez okundu