Uluslararası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye’nin En Kıymetli Markaları” araştırmasının 2023 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 927 milyon dolarlık bedeliyle sıralamada birinci 3’te yer aldı.
Vestel, marka bedelindeki istikrarlı yükselişini sürdürüyor. Milletlerarası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance’ın Türkiye’nin En Bedelli Markaları Araştırması’nın 2023 sonuçlarına nazaran Vestel’in marka pahası 927 milyon dolar olarak açıklandı. Geçen yıl sıralamada 7 basamak birden yükselme başarısı göstererek birinci 5’te yer alan marka, bu yıl listedeki yerini 3’e taşıdı. Geçen yıl 720 milyon dolar olarak açıklanan marka pahası, yüzde 28 artışla 927 milyon dolara ulaştı.
Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vestel, eserlerini dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için paha yaratıyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle dalında dijital dönüşüme öncülük eden marka, eser ve hizmetleriyle marka bedelini yükseltmeye devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
26 Aralık 2025SPOR
26 Aralık 2025SAĞLIK
26 Aralık 2025TEKNOLOJİ
26 Aralık 2025EĞİTİM
26 Aralık 2025EKONOMİ
26 Aralık 2025SPOR
26 Aralık 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
3622 kez okundu
2
Alternatif Bank çalışanlarıyla birlikte “Değerler Haftası”nı kutladı
1232 kez okundu
3
Macarı̇stan Heyeti Akkuyu Nükleer Güç Santralı̇ Sahasını Zı̇yaret Ettı̇
654 kez okundu
4
Türkı̇ye’nı̇n En Büyük Nükleer Enerjı̇ Forumu NPPES-2023, Rosatom ve Akkuyu Nükleer’in Ana Sponsorluğunda Gerçekleştirildi
650 kez okundu
5
Migros, Karadeniz’de Türk Somonu Hasadına Başladı
497 kez okundu